lördag 15 september 2012

Sömntutor

God morgon! Igår hade vi "vuxenkalas" för den blivande femåringen, och idag står barnkalas på schemat :) Sitter i morgonrocken och tänkte slänga upp ett inlägg, jag har ju uppdaterat bloggen som bara den på sistone...

Dagens layout är också gjord till en tävling hos Mollys, en månad som gäst-DT fanns i potten, något jag hett ville ha, men tyvärr inte lyckades knipa :)


Ett ganska gammalt foto på de två yngsta töserna. En väldigt dålig utskrift, men som bekant har jag fått rota i det jag har...


Crackle accent på rubriken




Crackle accent även på den vakande ängeln :)

Så, det var det hela. Nu ska jag ta en påtår kaffe och röja upp lite här i kontoret (läs: fila lite på en pågående LO, under det att jag flyttar runt allt pyssel) innan jag gör i ordning inför kalaset. 

Jag vet inte hur ni scrappar, men hos mig blir det fullt kaos bara jag ska göra det minsta lilla kort. Även om jag vet precis vad jag ska ha, vilket jag sällan och aldrig gör, så ligget en massa prylar och papper huller om buller kring skrivbord och golv. Jag har en bekant som scrappar så himla städat, att jag för mitt liv inte kan förstå hur hon får någonting gjort :)) Själv får jag fösa undan saker med armen för att frilägga en yta ;)

Må så gott där ute!
Kram

Inga kommentarer: