tisdag 4 september 2012

Skolstart

...ja, fast i fjol. Den första LOn är scrappad med äldsta tösens skolfoto från första klass, som hon gick förra läsåret. Jag vill minnas att denna är scrappad till en kitutmaning hos Mollys, jag tror vinsten var att få gästdesigna där. Tyvärr vann jag inte, men det är alltid roligt och inspirerande med utmaningar :)


Ja, jag har jättesvårt att få mistade och "nedkladdade" layouter snygga på bild. De har ju en tendens att buckla sig, och då blir det ingen snygg fyrkant av dem.... :/ Men det får lov att duga.


Detaljbild på en söt tjej, omgiven av glitter och blommor :)


Den andra LOn är från samma läsår, men här är det mellantjejen som då gick förskoleklass (lekis vill jag ju kalla det förstås...). Den gjorde jag bara för att, inte till någon utmaning eller sådant.



Utan mist och alltför mycket kladd är det lättare att få LOerna fotade halvhyfsat, i alla fall ;)




Ännu en söt tjej :)

Så, det blev ett snabbt inlägg, för nu trillade dessa söta tjejer in efter ännu en dag skolan.

Kram



Inga kommentarer: