torsdag 6 september 2012

Allvarligt talat...

Ja, här kommer dagens inlägg, som egentligen skulle bli gårdagens, men vi har ett sådant fruktansvärt krångel med internetuppkopplingen så jag blir alldeles matt bara jag tänker på det. Så, jag hoppas vi har internet nog länge för att lägga upp detta...

Både jag själv och många andra anser att jag är för allvarligt lagd. Naturligtvis beror det också mycket på vilka man har omkring sig, en del tar ju ens energi så till den milda grad, att man inte kan bli mer än tungsint tillsammans med dem... Men jag önskar verkligen att jag kunde vara mer lättsam, och kunna skratta mycket mer i vardagen. Och bekymra mig mindre...



Och så några detaljbilder...







Hm...det syns att fotot är från förra sommaren, nu har jag typ hundra extra kilon som älskar mig lika mycket som jag ogillar dem ;) Men att jobba bort dem får bli ett senare projekt, just nu känner jag att den pyttelilla tid jag lyckas sno åt mig vill jag använda till att pyssla med både stort och smått. Det är ju balsam för själen :)

Må så gott därute!
Kram

Inga kommentarer: