torsdag 4 juni 2009

Fortsätt alltid tro att du kan

För ett tag sedan vann jag ju ett underbart blogg-godis hos söta Maja. Jag lovade ju att fota det, innan jag satte saxen i det, men..hrm..ett av pappren hann jag börja klippa i, fast det syns inte här:




Första LOn från detta godis blev den här, med ett foto av lillan, då precis ett år:




Jag kompletterade med die-cutträdet, ur samma serie från Crate Paper. Djuren och det lilla trädet har jag klippt ut ur det mönstrade pappret från Imaginisce. Molnen kommer från baksidan av samma papper :)
Jag har fäst alla djur, plus det ena molnet med 3D-kuddar.
(Bilden är klickbar, om ni ser detaljer dåligt)




Detaljbild. På svamparnas hattar har jag duttat lite 3D-lack.






Igår fick jag ett kanonläckert DT-paket från Marit på Scraphörnan, så nu ligger ett DT-alster upplagt i inspirationsbloggen. Titta gärna in där :)

Tack för titten, och på återskrivande!
Kram!!

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Så stilig!!! Utrolig kul layout!!:)

Essmo sa...

Vilken häftig LO! JÄttesnyggt med texten i olika typsnitt.. Nu skall jag kika in till scraphörnan å kika på vad du har skapat för fint..
kram på dig vännen!

Eyovine sa...

Vilken underbart lekfull LO!!! Gillar precis allt!!! men speciellt extra kär blev jag i alla dina olika typsnitt och det du skrivit... det är sååååå sant!!

Kramiz

LillBlomman sa...

Härlig, sprudlande och lekfull, så fin Emma! Kramar!

MissMian sa...

Men helt otroligt vilken supersnygg LO. Jag och en till stod på stellas och kikade på diecut pappret och undrde vad man skulle göra med det...och nu ser jag! WOW så snyggt!

Alex sa...

Jag? Filmstjärna? *rodnar* Ti-hi! Ja du... igår hann jag iaf tvätta håret... känner mig faktiskt lite extra fin idag ;-)

Gillar den lekfulla stilen på den här LOn! Den låååånga rubriken är helt underbar! Du är så bra på att blanda olika alfabet! Blev så läckert! Den här är helt enkelt för söt! *gillar massor*

Cattis sa...

Blir faktiskt lite avis för det var mycket fint i det där paketet... ;) Härlig layout har du gjort. Gillar upplägget och temat supermycket!

Kram/Cattis

*Bling* sa...

Jättefint komponerad LO gillar de små djuren...

Marit sa...

Underbar!

Jag vill också ha det översta papperet där =)

Jättesnyggt !

Kram