måndag 8 juni 2009

Annat pyssel...

Just nu har jag annat pyssel för mig, jag donar på lite här hemma. Så småningom hoppas jag kunna visa par bilder av typen "före" och "efter"... :)

För övrigt vaknade lillan 03.30 i morse, och till slut gick sambon upp med alla tre kids som låg och snurrade och surrade i vår säng, kl.04.10 (!) Då har vi alltså inga spädbarn, med lustiga sovtider, utan töser som blir 2, 4 resp 5 år i höst.
Lillan tog sin dagslur redan kring 8.30-tiden, mellantösen höll på att somna vid middagsbordet och kvällen har hittills varit en kamp...
Det blir med andra ord inte mycket bloggande eller surfande just nu.


Ni som är sugna på lite scrapinspiration, kolla in Momas underbara skissutmaning i SkaparLustens blogg. Ni kommer väl ihåg att vi har skiss varje måndag och utmaning varje onsdag, nu?!

Min enkla och lite barnsliga tolkning blev så här:



Jag har använt material från SkaparLusten, dels från maj månads stora kit, dels sådant jag haft sedan tidigare.




Detaljbild på dubbla fragments *drägel*

Tack för titten, och på återskrivande :)
Kram!!!

11 kommentarer:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så lustigt, såg att du lämnade kommentarer i min blogg precis samtidigt som jag uppdaterade översta inlägget...så du får kolla det igen... ;)

Jättesnygg layout så klart!
Kramar

Alex sa...

Jobbigt det där lät... suck! Min kära dotter har fått för sig nu igen att kl 5 är en bra tid att gå upp på! Gaah! Så nu har jag kortat ner ett sovpass på dan och hoppas att det ska hjälpa... vill sova åtminstone till 6! 6 är bra! 6 är lyx! :-)

Underbar layout! Älskar enkelheten i den! Färgerna får det utrymme de behöver... riktigt läcker!

KRAM på dig!

Reija sa...

Oh, jag kanner med dig. Jag hoppas att ni fa sova battre inatt! Jag tycker det ar lustigt att du ocksa ar mamma till tre sma flickor. Du far nog ge mig tips hur man ska halla humoret uppe som du gor. Jag tycker om att du sprider gladje och positiva tankar lite har och var! Och sa scrappar du sa fint med! Om jag nu hade nagon award (som jag forst nu upptackt att folk ger folk - har inte bloggat sa lange alls) sa skulle du fa en sadan av mig!

MissMian sa...

Wow så snygg LO. Jag gillar verkligen allt med den!! Färgerna upplägget och "enkelheten"

Essmo sa...

Men åååå, vilket underbart foto! Gullunge! =) Jättefin LO!
Ha en härlig vecka, hoppas du får tip å ro att slå dig ner å skapa.. =) kram kram!

Villa nöystu sa...

Ser fram emot att få se bilderna... så spännande....
Kram

Sofias blogg sa...

man får väl inte skratta, vet hur jobbigt det är när sömnen blir lidande men här kommer ett *haha* iaf. man måste skratta åt eländet emellan åt. Har ju en tös som oftast sover superbra men ibland har vi sådan nätter, vaknar typ två och ska äta macka och ses på film, vad kommer det ifrån liksom?:) Supersöt LO du har skapat, ääälskar bokstäverna till Du. *stort ha-begär*

Eyovine sa...

Hej vännen!!

Å dessa natvak.. å vandringar är inte kul =/... Är glad när jag får sova till klockan 6 =D... Underbar LO! Fast det är ju alltid fint och underbart när man kikar in här =)..
Har haft lite hektiska dagar ïnte hunnit mina bloggrundor, men idag regnar det så då har jag smitit till datorn mellan varven... Fast jag har kikat på denna lo förut.. men hann inte skriva något då..
Vad långt detta blev då =D

Hoppas ni har det bra, å ser frem emot före och efter bilder på dina projekt.

Kramiz Maja

skrotboken sa...

Hej igen! Om du nu behöver och hinner med lite uppiggande surfning idag så är du välkommen in till Skrtoboken idag. Där finns något du har väntat på...

Kram Bi

Lisbet sa...

Vilken underbart söt LO. Jag måste få återkomma och kolla in mer. Ser att jag inte kan smita längre från jobbet.. HA det

maxell sa...

Japps. Blommor kan vara helt ok. Jag har iofs fortfarande svårt för att peta in dem i scrapsammanhang helt enkelt för att de inte alls passar in i sammanhanget. ;) Dock har jag tex blommor på gardin. Helt crazy egentligen...

Här är det helt ok. Det har varit en superlång dag. Kalas. 12 ungar eller barn har härjat omkring här. Lycka!