onsdag 3 juni 2009

Drömmar

En LO jag gjorde till en tävling på invigningen av Magdas forum. Man skulle presentera sig själv genom sin stil, och färgvalet etc på LOn, man fick inte använda foton av sig själv.




Jag tänker inte gå in på den alltför mycket, men när det gäller scrapstilen och färgerna, så finns det vissa saker jag tycker om (och naturligtvis vissa jag har extremt svårt för), även om jag inte alltid använder dem:

* Jag älskar färger
* Jag älskar metall & sönderplockade smycken (bit av halskedja, samt karbinlås)
* Jag älskar öljetter (där karbinlåset sitter i molnet) och knappar
* Jag älskar plast ("luckan", som kommer från en förpackning med babyservetter och som har målats med akrylfärg)
* Jag älskar blommor

Dessutom använder jag ofta dymo, 3D-lack och raksöm runt kanten, just nu, så det är också med.




Detaljbild på luckan, och dymoremsan, som jag satt 3D-lack på.




Detaljbild på blommor :)




Så här ser det ut i luckan, innan jag skrivit och lagt dit något...


Hoppas ni har det gott!!
Kram!!!

8 kommentarer:

Essmo sa...

Vilken läcker LO! Va snyggt det ärmed alla blommorna,himla fint! =)

kram på dig vännen!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Den är helläcker! ♥ Hoppas allt är bra! Kramar

Alex sa...

Åååååh! Vännen! Hur läckert som helst!!! Älskar färgerna och alla små detaljer! Den är verkligen du! O den där luckan - hur i hela världen kom du på att använda en sån??? Wow - säger jag bara! Jag ser en sån varenda dag, men tanken har aldrig slagit mig! Så smart! Det ska jag definitivt lifta nån gång!

STOR kram på dig!

♥Annes scrapperi♥ sa...

Härligt härligt! Det är verkligen du, klara och starka färger och kluriga detaljer! Tack för besöket igen =o) jag hoppas också att tösen din och ögonen mår bra!!

många kramar!

maxell sa...

Men Emma. Du glömde en sak. Den svarta bakgrunden som vi vet framhäver de starka färgerna. ;) Annars visste jag faktiskt inte att du är en sådan sucker för blomster...

Härlig tolkning av den där utmaningen som jag såklart inte hann med för... ja... va var det som skulle göras istället? Jag minns inte mer än att grabben vart sjuker, en person försvann och jag visste inte vad jag skulle göra för att få ordning på saker å ting... Shit happens. That's it. :)

Cattis sa...

WOW!!! Älskar färgerna! En underbart härlig layout!

*Bling* sa...

Säger bara...LÖV LÖV LÖV

Carola sa...

Så du Emma! Och jag älskar de knalliga färgerna. Kan inte sluta titta på den. Lövely!! ♥♥