tisdag 18 november 2008

Utmanad!!!!

Jag har blivit utmanad av Peter (som har ett liv) !!

Reglerna: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
Utmana fyra till sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1. Jag är rädd för "spöken"

2. Jag har "gjort bort mig" inför Lasse Åberg i Edinburgh för...ca hundra år sedan (Varför tror man alltid att man själv+ ev resesällskap är de enda svensktalande i den utländska staden? Och varför kommer man inte på tanken på att han som är så skrattretande lik Lasse Å kanske råkar vara just Lasse Å - innan han upplyser en om det???)

3. När jag var liten ville jag bli "strippa". Jag tror inte jag riktigt greppade den där biten med att ta av sig kläderna, jag hade nog nån vag bild av glittriga kläder och tofsar (vilka ju iofs brukar förekomma, i par, så att säga...)

4. Jag jobbar inte som strippa. Jag är springvikarie inom äldreomsorgen och trivs inte med min arbetssituation. Jag har varken glittriga kläder eller tofsar på arbetet.

5. Jag var med vid Brandenburger Tor när Tyskland åter blev ett, 3e oktober 1990. Jag och min kusin skålade i en avslagen, ljummen burköl *isch*

6. Jag skrev mycket när jag var yngre och jag saknar det faktiskt ibland, men....

7. Nu går all liten tid jag (egentligen inte) har över åt till scrap, scrap och åter scrap, Antingen scrapsurfande, scrapklurande eller scrappandet i sin renaste form....

Jaha, usch. Jag har svårt att välja ut fyra att föra det vidare till.... Jag hoppar den delen, men haka gärna på, ändå :) Och känner ni för att dela med er av sju av era mörkaste, halvskumma eller ljusaste hemligheter, så lämna gärna en kommentar så man får nyfiknas :D

Inga kommentarer: