måndag 3 november 2008

Liten ballerina

Ytterligare ett bidrag till CCn :)
Här har jag liftat MissMians LO "Bilder av dig"" (den nedre av de två du ser om du klickar på länken).
Jag hann lägga uppp LOn, ta bort den..och ändra den...för att sen lägga upp den igen.

Är inte nöjd med den, men det får nu vara. Ville ha lite färger som bröt av mot det ljusrosa, det ser jag som en del i liften. MissMian har ju ofta dessa busiga LOsarna, med oväntade färgkombinationer och små överraskningar. I alla fall är det så i mina ögon.

Fotot är onekligen dåligt...fotat igår kväll...

3 kommentarer:

Wildärtan sa...

Wow - så grymt cool och enkel LO. Och snygg framför allt! Bra gjort att kunna scrappa med 5 foton, jag stod över den utmaningen... Denna gång:-)

Eyovine sa...

Vilka underbara foton =).. å så stilrent enkelt LO. Me lajk ö lått !!!

evelina sa...

Du är utmanad i min blogg. ;D