söndag 30 november 2008

Kajsa - dopLO

Det pågår en adventsCC hos Allt om Scrap, fram t.o.m. 7 december. Här är mitt första bidrag, det är till en monochromatisk utmaning (man ska alltså scrappa i en och samma färg) som Puman78 håller i.

Man fick välja att scrappa i vitt, rött, blått eller grönt. Sen skulle man helst använda ett svartvitt foto oxå. Jag valde, som synes, vit (och den blev väääälidgt vit *skratt*). Jag tänkte passa på att scrappa en dopbild, och därför blev det just den färgen. Det är yngsta tösen som poserar i dopklänningen :)

En LO där jag försöker mig på stilen "Shabby chic", men...hrm...det är ju inte särskilt mycket jag, och...tja...den blev som den blev.
Har ju dåligt med diverse grejer som kanske skulle gett mer liv åt LOn, såsom glitter, stickles eller mönstrade papper.

Men den var faktiskt jätterolig att göra, och det är ju för 17 huvudsaken!!!

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Men åååååååååååååååååååååh så fin och romantisk!

Marit sa...

Jättesöt!!!!
Hon kommer uppskatta den när hon blir stor!!