söndag 23 november 2008

Följeslagare och Färghäxa

Två LOsar på temat att använda icke scraprelaterade saker för att scrappa Halloween. Och ja, det är oxå till Skrotboken.

Den första LOn handlar om min rädsla för spöken. Jag har försökt förmedla den där känsla av att någon iakttar dig, och du kastar en blick över axeln för att se vem (vad...) det är.



Den andra LOn visar mellantösen, som i våras körde stenhårt med att vara "Färghäxan". Det är en karaktär från Bolibompa, som El Fakir klädde ut sig till, och som töserna gillade skarpt :)
Som dekoration har jag använt lite aluminiumfolie, några självlysande stjärnor och ett par kylskåpsmagneter (utomjordingarna).
Jag gillar fotot, det är så fullt av fart. Jag har försökt förstärka detta intryck genom att klistra dit en hord av figurer som springer med tösen (utklippta från ett Bam Pop- papper).

1 kommentar:

cattis sa...

Guuuu´Vilka läckra layouter!!! WOW!!