onsdag 12 november 2008

Award!

Min blogg har fått en utmärkelse av söta Linda :) TACK!!!



Reglerna (in English, då...):
Pick 5 blogs that you consider deserve this award for their creativity, design, interesting material, and also for contributing to the blogging community, no matter what language. Each award has to have the name of the author and also a link to his or her blog.
Each award winner (upon acceptance) should show the award and put the name and link to the blog that has given her or him the award.

Jag är ju relativt ny i bloggvärlden, men har naturligtvis ett gäng jag tittar in hos. Efter en stunds funderande så blev det så att jag valde följande fyra som jag besökt i stort sett sedan jag fastnade i scrapträsket (=då jag började kolla in bloggar) :
maxell, MissMian, Hedda94 och Sofia85,
och så en 5e, som jag upptäckt ganska nyligen:
Peter. Det är ingen scrapblogg (=ovanligt för mig) men den är mycket underhållande :)

Sen smygskickar jag tillbaka den till Linda oxå, så där lite inofficiellt ;)

9 kommentarer:

Peter sa...

Nu vart jag megaglad. Stort tack. Kram

Hedvig sa...

Åh, tack så mycket!

Articsisters are: sa...

Hej tjillevipp

Har en dundrande huvudvärk - fattar inte varför. Visst är det bra att ta sig en blogrunda då.

Jag har inte lagt ut nått mer så du behöver inte återgälda besöket.
ALLTSÅ - hur förvirrad är jag nu. Jag skriver innan jag har tittat på din blogg....gahhh..måste vara huvudvärken.

Ha det gott.

Lisbet

sandra sa...

Grattis till awarden:D

Ha en trevlig helg!

Kramsiar Sandra

Lilo sa...

Fniss... brorsan kunde behöva ett litet pris så det var bra att han fick det. ;) Jag pysslar lilla Laban idag, stackaren. Ha en mysig helg!

Essmo sa...

bara kikar in & vill önska trevlig helg! kram! =)

Ulrika sa...

Hej och tack för kommentaren på skaparlustens utmaning i svart!
Vilken härlig sida du har, jag har haft en inspirerande stund här inne :-)

/Ulrika

MissMian sa...

Tack för awarden!! Har inte haft tid att skicka vidare den men jag ska försöka hinna det till veckan!

Sofias blogg sa...

Tack söta du för awarden och många fina ord i min blogg, blir lika glad varje gång..:) Har inte hunnit skicka vidare, måste ju fundera lite till vilka oxå, men det ska ske i veckan..:) vilken söt lo tjejen har gjort här ovanför...:)