söndag 23 november 2008

Det räcker nu!

Ja, åter aktuellt... Denna LO gjorde jag till Skrotboken på temat "Scrapping som terapi". Den handlar om mellantösens alldeles för många sjukhusvistelser :(
Jag ville ha en enkel LO, de fyra fotona räcker. I övrigt har jag bara använt mig av akrylfärg, och så har jag gjort en tag bakom varje foto, där jag skrivit lite om varje tillfälle.
Tyvärr skulle jag kunna göra många sådana här LOsar... :(

Och scrapping är verkligen en bra terapi - på alla möjliga olika sätt. Man behöver inte alltid bearbeta en viss händelse så direkt, själva skapandet är ju terapi.

7 kommentarer:

MissMian sa...

Underbar LO och jag förstår att man blir trött på alla sjukhusbesök. Att vara förälder är att ständigt vara orolig...

Monika sa...

JA, jag håller med, scrappandet är ofta terapi. Den bästa sorten. Synd bara att du ska behöva ha den som terapi. Jag blir så ledsen när jag ser alla fotona, stackars söta lilla...


Men håller med Miss Mian, underbar layout!

Eyovine sa...

Oj vad mycket du lagt upp =)... har ju sett de flesta på skrotboken.. Å jag säger det bara igen.... du äger!! Du har så kuliga annorlunda ideér.. alltid lika roligt att kika in hos dig. Hoppas det är bättre med din dotter.. håller med MissMian.. att vara förälder är att ständigt vara orolig..

Sofias blogg sa...

superfin LO, toppen att du orkar och använder det som terapi, har själv varit mycket på sjukhus med dottern och tycker det är svårt att scrappa om det. men det kanske ska bli mer, skönt att se att andra gör det...:) som sagt jättefin och finstämd.:)

maxell sa...

Va härligt att se att du lagt upp dina saker här nu.

Jag har väl kommenterat alla direkt till dig när jag såg den första gången. Så du vet vad jag tycker och känner för dem och dig och ditt scrappande och din familj och allt. Kram!

Eyovine sa...

Har nåt till dig i min blogg =)

Anonym sa...

Stämpelbodens GT- DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Anneli

Pssst Vi har släppt nya stämplar också, kom å kolla!