söndag 16 november 2008

Kom syrran, så går vi

Det pågår en CyberCrop hos Scrapperiet i helgen, och jag har lyckats få ihop fyra bidrag. Tyvärr är är inte nöjd med ett enda av dem, och fler blir det inte till denna CC.
Jag vet inte varför jag inte får till det, men varenda LO saknar stuns. De känns liksom platta och tråkiga, och jag vet inte vad jag ska göra för att få till det.
Hm...kanske är det ett utslag av att jag sitter och suckar och tycker synd om mig själv för att jag har så stram scrapbudget för tillfället? Men det brukar ju å andra sidan vara en kul utmaning i sig det, att ta vad man har och försöka få ihop...

Nå, jag har scrappat i alla fall. Är ju nästan två veckor seda sist, så det kan ju vara bra att jobba igång det lite. Jag vill ju inte bara vänta ut scraptorkan hur länge som helst....

Slutbabblat.
LOn, ja...den är gjord efter en kul jättekul skiss. Tyvärr stod det inte vem som gjort den...
Cirkeln är vanligt oh-papper (eller motsvarande, egentligen spill från plasten som skyddade vår datorskärm som vi köpte i somras).

3 kommentarer:

MissMian sa...

Jag tycker att du gjort superfina bidrag!! Speciellt den här sista!!!

Monika sa...

Å vilken vacker layout!
Härlig färgkombo.

Susny sa...

Vilka superfina bidrag du fått till. Gillar detaljerna såsom ödlan och snörningen med öljetterna.