onsdag 26 november 2008

Gäst-DT hos SkaparLusten!!!!

Yeeyyyy!!! Gissa om jag är überlycklig!! *stort leende*

Ja, jag har den stora äran att få vara gäst-DT hos SkaparLusten, och jag är mycket stolt över detta. Det är ju en scrapdröm som går i uppfyllelse...bara så där!! :D

Tusen tack, söta Ilona!

Just Ilona har en mycket speciell plats i mitt hjärta, eftersom hon med sina vänliga ord och sitt peppande betydde så oerhört mycket då jag började scrappa och blogga. Dessutom har hon en helt fantastisk scrapbutik, med bl a helt underbara månadskit.
Det var under CCn hos Allt om Scrap, i maj, som jag verkligen kom igång. Det var också då jag fick ett helt fantastiskt bonuspris från Ilona, dels i form av en massa scrapprylar, men också av fantastiskt uppmuntrande ord.

Det är sådan hon är, och jag vet att ni är många som sitter och nickar igenkännande :)

...och apropå CC hos Allt om Scrap, så är det en ny på gång. Den startar 28 november och avslutas 7 december.

Jag hoppas ni får en toppendag... Själv har jag gått som på små, små moln sedan jag fick mailet.... :)

Dessutom har jag fått en fin award från raraste Maja, och den ska jag skicka vidare när jag har lite mer tid. Förhoppningsvis ikväll!! :)

10 kommentarer:

linda sa...

Stort grattis, det är du väl värd! Och jag sitter, precis som du säger, och nickar instämmande, för det du säger stämmer sååå väl in på Ilona, hon är en otroligt varm och stöttande människor som alltid har fina ord på lager :)

Mahlin sa...

oo GRATTIS.. vad roligt.. Skaparlusten och Ilona är sååå BRA! och Du med!!

Eyovine sa...

GRATTIS!!! du är väl värd den gäst DT platsen.. Å visst är hon rar =).
Ska bli spännande att se vad som dyker upp där i bloggen från dig framöver.
En fråga... Skrotboken... har reggat mig där på flickr (heter det så?).. om jag då lägger upp bilder där så ska jag inte visa dom i bloggen?? har jag förstått rätt då?? Om du orkar och vill kan du mejla mig ett svar på majastokk@hotmail.com

Ha en bra dag!
Kram Maja

Essmo sa...

Grattis igen, Emma! =) skall bli sååå kul & se vad du hittar på!

kram på dig!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Grattis, så roligt!! :)

Cattis sa...

Stort Grattis!! Vad roligt! =D

Lilo sa...

Grattis där! Ja, jag håller med! Ilona är GULD värd!!!

Ulrica... sa...

Stort GRATTIS till ditt gäst dt uppdrag! Det är såå roligt när man får känna sig uppskattad i sitt skapande! =) Kul att du är med & lottar, visst är biljetterna döläcker! Jag har varit på loppis i Östersund...

Ha det ogg, kram

Carola sa...

GRATTIS BRUDEN till uppdraget! Gud vad kul!!

Tack för kommentaren. Det svart runt ögat är en pensel i ps. Enkelt men rätt effektfullt va? =)

Kram på dig gummz!!!

Annyt sa...

Ville bara kliva in o säga Heeeeej o välkommen till oss på SkaparLusten :-D
Ilona...hon är UNDERBAR!!
Kram Anna