lördag 1 november 2008

Prinsessor

Ett skitdåligt foto, men jag ids inte fota om just nu (jag måste ju börja scrappa)...
Det här är oxå till en kitdeltävling i CCn hos Stellas. Utmaningen kallas "Lifta med knorr", man skulle lifta en superläcker LO av Carina.

Jag snabbtittade i hennes blogg, men jag hinner inte leta fram just den nu. Titta in här så länge, under rubriken "Tävling", tv .

Förutom själva liftningen gällde följande:
* minst 2 mönstrade papper från kitet
* ingen cardstock
* måste ha med journaling
* inga raka kanter (fotot fick vara rakt)

1 kommentar:

Eyovine sa...

Hej!!!
Var in och laddade upp lite bidrag på Stellas och kollade på vad som kommit in... å för att ta ett välkänt uttryck....
DU ROCKAR MINA SOCKAR!!!!! Du är helt otrolig!!!! Vilken inspiration jag får av dig!
Älskar alla dina bidrag, nu länkar jag dig från min blogg. DU ÄGER!!! Lycka till på tävlingarna.

Kramarna Maja