tisdag 4 november 2008

Jag har blivit utmanad

...av söta Evelina.

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:
1. Jag dricker alldeles för mycket kaffe
2. Jag är väldigt mörkrädd
3. Jag ser nästan aldrig på tv
4. Jag är beroende av choklad
5. Jag är höjdrädd
6. Jag har inte varit utomlands (förutom till Finland då...) på lite drygt 14 år (!)
7. Jag har tappat min humor någonstans på vägen mellan då och nu (!)

...och jag vill så gärna veta mer om några töser jag "träffar" på olika forum, och på Skrotboken, så jag utmanar:
Maja, Anna, Jeanette, Ellen, Ulrika, Karin och Lilo

1 kommentar:

aviga Ellen sa...

Jag är så trist att jag inte skickar vidare eftersom den här har gått runt några gånger... ;-) Men du ska ändå få 7 om mig:
1. Jag avskyr hamnar
2. Jag är svag för symmetri
3. Jag svarar alltid med mitt förnamn i telefon trots att få faktiskt kallar mig för det
4. Jag älskar att titta på himlen
5. Jag hade 1:a i idrott och har aldrig förstått mig på sport
6. Men jag har tävlat i kaninhoppning med mina kaniner som jag hade tidigare
7. Jag har väldigt svårt för grönt