torsdag 1 april 2010

Jag vill inte gå...

Nu har jag äntligen kommit igång så smått med att titta in i alla härliga, inspirerande bloggar. Har långt ifrån hunnit med alla, men det kommer :)

Idag lägger jag upp ett av mina sista DT-alster för Scraphörnan. Det är en LO jag gjorde i somras och som handlar om hur tråkigt det är att måsta åka iväg till jobbet när resten av ens familj ligger och har det varmt och gosigt i sängen... Misstänker att jag kommer att känna likadant i morgon, när jag ska upp med tuppen....



Äldsta och yngsta tösen sussar med pappa. Mellantösen ligger kvar i sin säng, det är mycket ovanligt att hon kommer över till oss.



Detaljbild.

Så, då önskar jag er alla en riktigt Glad Påsk!! :) Jag scrappar på så smått, men det är inget jag kan visa riktigt än. Nu ska jag dona på, innan kvällspasset på jobbet.

Tack för titten!

Kram

3 kommentarer:

*Bling* sa...

Glad påsk
Jättekul att du "hittat" tillbaka till scrappen igen välkommen. Men det går upp och ner för alla.
Var på pysselträff i helgen, ta gärna ett nytt varv hos mig när du får tid, mer nytt finns.
Kram

MissMian sa...

Underbar LO och jag hoppas att du kommer njuta av att scrappa nu framöver. Dina alster är ju bara så galet bra!

Essmo sa...

Vilken härlig layout! För resten av familjen i allefall... kanske inte för dig som måste åka till jobbet... *ler*

glad påsk!
kram kram!