tisdag 20 april 2010

Here I am

Jaha, samma visa: ännu en LO till Scrapfebern hos Magdas. Man skulle inspireras av ett glassigt Skivomslag...

Ni får ursäkta de taskiga fotona, men vår kamera är usel, snart åker den i väggen. Nej, jag är inte på bra humör idag, det var jag inte igår heller. Jag är fruktansvärt less på allting som ska jävlas, både i liten och stor skala, och önskar inget hellre än en liten, liten paus från all skit och alla bekymmer.
Inte undra på att man varken har ork eller lust att scrappa :(














Problemet för mig, när det är CC eller liknande, är att jag bara harvar på och blir liksom fast i samma tråkiga hela tiden. Jag hinner bli så less mitt eget scrappande innan tävlingen är över...och den här pågår till 9 maj... Jag har ett par utmaningar kvar, plus några riktigt kassa alster jag redan gjort, men i nuläget har jag tappat sugen totalt. Vilket, med största sannolikhet, oxå beror på all s**t runtomkring.

Nå, nu får det vara färdiggnällt :)

Tusen tack till er som hittat hit, på återseende (förhoppningsvis är jag gladare då ;) ).

Kram!!

3 kommentarer:

MissMian sa...

Tycker inte att det ser lika ut! Jag tokgillar allt du gjort senaste tiden!!Du får se scrappingen som en paus från all skit!!! Kramar!

Lillan sa...

Hm, hur ska vi ändra på det där humöret?
Älskade Emma - du är som solen som skiner. Jag vet inte nån som har sån skaparförmåga som du. Jag blir lamslagen varje gång jag ser ett nytt alster som du gjort.
Dina små prinsessor är så härliga med sina lockar i håret. Full rulle kan jag tro (I´´ve been there!). Kärleksfull full rulle ;-)
Nu blir det helg, hoppas du får någon stund ledig i helgen så du också kan njuta och slappna av lite. Kram från mig!

Nenne sa...

KraM!

Men hörru, det är ju din stil som är du - bli inte trött på din stil - den är cool! Gillar verkligen hur du får till det varje gång med små detaljer som inte alls är scrap egentligen!

ha en fin helg!