söndag 4 april 2010

Påskdagen

Första lediga dagen i påsk, och idag ska mina föräldrar bjuda ut oss på Thaibuffé. Gott - och skönt att inte behöva tänka på middagsmat :)
Här i Överkalix har vi strålande sol, men igår kväll spöregnade det, så jag var lagom blöt efter att ha promenerat hem från jobbet... Härligt att alla dessa snömassor håller på att ge vika!

Idag ska jag lägga upp två alster, skapade efter inspiration från utmaningar i Magdas forum. Ni har väl förresten inte missat att vårens Scrapfeber är på gång!!??!?!? Den startar nu på fredag, den 9 april, och pågår i en månad *längtar*



Efter en skiss.



Efter en färgutmaning.


Sedan har jag dristat mig till att skicka in bidrag till Sveriges Scrapmästare 2010, en kanonrolig tävling som den inspirerande nättidningen Allt om Scrap håller i. Du hänger väl på?? Men i så fall får du skynda dig, för om en vecka, den 11e april, går tiden ut...
Det spelar ingen roll att chansen att gå vidare är minimal, jag är så glad att de roliga deltävlingarna hållit min scraplust vid liv :)


Nej, nu ska jag slita mig från datorn. Hoppas ni alla får en fortsatt härlig påsk.

Tack för titten, på återseende!!

Kram

2 kommentarer:

MissMian sa...

Supersnygga LOer!!

bitte71 sa...

Hrmm, hrmm och VARFÖR skulle dina chanser att gå vidare i den stora tävlingen vara minimala?!! Du gör ju helt fantastiska alster - och nu ska jag in i vår mailbox och checka dina bidrag (som jag VET är underbart fina!!!)
Kram M