söndag 25 april 2010

Sista febertoppen...

Oki, då ska jag slänga upp de tre sista layouterna jag gjorde till Scrapfebern hos Magdas. Sen lovar jag att jag inte ska tjata mer om den ;)

Den första layouten är till en utmaning, där man skulle ha med minst åtta mönstrade papper, varav minst fyra måste vara från kitet. Sedan skulle någon form av cirklar finnas med, plus att fotot skulle ha fotomatta.



*****

Den andra layouten är till en utmaning där man skulle sy på alstret, antingen med symaskin, eller så för hand. Jag sydde på maskin: papper, foton samt bollfrans är sytt fast med sicksack eller raksöm.




*****

Den allra sista layouten till vårens Scrapfeber är en inspiration av omslaget till Pippifilmen "På rymmen". Jag inspirerades av färgerna: rött, grönt och gult.



*****

Precis som jag väntade, så gick jag inte vidare i Allt om Scraps tävling, men man får visst inte blogga de alster man gjorde till den, än. Men de kommer väl så småningom...

Tack för titten!!

Kram!!

1 kommentar:

Eyovine sa...

Vilka underbara alster du skapat till febern =). Gillar det rullade pappret på den första. *måste testas*. Superläcker färgkombo på den andra och läcker design på den 3:e.

Kramiz Maja