onsdag 7 april 2010

PåskCCn som s**t sig....

Det pågår en härlig PåskCC hos Brunsons, och jag har inte hunnit få ihop mer än ett enda bidrag. LOn, på årets påskkärringar (ja, jag vet...jag scrappade fjolårets foto alldeles nyligen, men jag har ju haft lite paus, så då kan det bli så här...*host*) är gjord till en deltävling, där man ska ha med minst två påskfjädrar. Jag, som inte påskpyntat med mer än det kidsen gjort på dagis, var glad att jag hittade ett par luddiga fjädrar från fjolårets panikköp med ris och fjädrar allt-i-ett...



Ni som har tid, hoppa gärna på CCn, den pågår i ett par dagar till, och ni hittar den här.

Nu ska kika lite tv, duscha och natta.

Tack för titten, på återseende!!

Kram

4 kommentarer:

Essmo sa...

Jag har oxå reggat mig där , men inte kommit igång att göra ett enda bidrag.. Himla härliga layout i färgglada färger !
kram kram!

Nenne sa...

så läckert bidrag!

åh du jag kikade igenom dina gamla grejer och jag skrattar (läs: ler...sitter på jobbet :p)fortfarande åt lilltjejens min i "really?" Sååå sööööt, vad var det hon såg/gjorde???

Ditt minialbum inspirerar massor, vill göra något clearalbum men behöver ju ha någonting cleqar då va?! :D

Kram!

Annica sa...

Vilka fina påskkärringar :)

♥Annes scrapperi♥ sa...

Jag vet, det s**t sig här med ;0) Hade storartade planer på både Brunsons och Scrappiz cc, men men... du lyckades med en Lo iaf!! fint blev det med! Tusen tack för dina härliga kommentarer hos mig för ett tag sedan (ja, jag vet att jag är inte så snabb på att svara. Är oxå från Norrland fast på andra sidan bottniska viken, om det nu räknas som förklaring ;0)

Kram och ha en bra vecka!

P.S. Tack för tutorialen. supersöta och supersmarta små rosor. D.S