fredag 30 april 2010

Happy Valborg :))

Ja, jag vet inte om någon av er firar Kung Carl XVI Gustaf, men kanske en och annan ska på majbrasa ikväll?? Vi ska, naturligtvis, ut och rasa och brasa in våren, hoppas kidsen orkar hålla sig relativt pigga och glada ;) Nåväl, det lär ju finnas både en och tio kompisar att busa runt med.

Scrapalstret idag är en layout jag gjort till april månads Scrapbingo hos Scraphuset. Jag valde en rad där följande skulle finnas med: dold text, handskrivet, spillbitar, häftklamrar och prickar.




Inser nu att jag nog inte har fler alster att blogga, eftersom jag inte scrappat på några dagar. Får väl se till att få färdigt den halvfärdiga LOn, som ligger på skrivbordet....någon gång....

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig Valborgshelg!! Tusen tack för titten, på återseende!!

Kram!!

1 kommentar:

MissMian sa...

Supersnygg!!!