måndag 19 april 2010

Me love Desigual!!

Arbetshelgen är över, solen strålar och jag sitter här framför datorn och halvsover... Scrapfebern pågår ju för fullt hos Magdas, men jag har inte hunnit scrappa på några dagar nu. Dock fick jag en del gjort tidigare, så jag har faktiskt några alster att lägga upp. Idag blir det en layout till utmaningen "Glad och färgsprakande", där man skulle ha med vissa färger, visst material och dessutom orden "Glad" och "Färgsprakande", på sitt alster.

Jag valde att scrappa min älskade väska från Desigual, en väska jag jag sneglat på hela hösten, men inte köpte eftersom den var hutlöst dyr... Gissa vad sambon gav mig i julklapp????

´ ´


Minst fem blommor skulle vara med, liksom bling...



Lite mer bling...



Prick fyra brads skulle finnas på alstret, här syns tre...


Nu ska jag försöka vakna till liv och börja klura på vad kidsen ska få till lunch. Sedan är det väl bara att planera vad jag ska laga till middag. Boring...
Hoppas ni har nåt roligare för er!! :)) Tack så hjärtligt för titten, på återseende!!

Kram!!

4 kommentarer:

*Bling* sa...

Vilken superfin väska,
man blir verkligen glad.
Älskar LO´n Trubbel gillar
den öppna ytan och placeringen
av kortet.

Nenne sa...

Så MMMM härligt underbar LO! Så mycket läckra detaljer, speciellt den svarta swirlen ( är det rubon från Hambly? tycker mig känna igen den, har haft en sån fast turkos!)

Måste komma igång med mitt scrap till febern, behöver TID!

Kram

MissMian sa...

Nej, den här är INTE snygg!!! Den är sjukt snygg!!! Älskar den!

Lillnea sa...

Så snygg layout, jag älskar färgerna!