måndag 7 juli 2008

Tittut? Var är babyn?

Har ju förresten fått ihop ett bidrag till Bloggpartyt....Det är till LOliften/inspirationen hos Linda/Knorrigt (kolla in den läckra LOn här)

Har främst inspirerats av lekfullheten, och har sedan liftat den vita cardstocken, upplägget, pilarna, rubrik (tittut) och journaling (älskade sötnosar). Gillar ju färgerna, så jag funderade på att lifta även dem, men då jag gick igenom papprena så fastnade jag för ett från KI memories, Love Elsie (tror jag....:-P) Har använd endast ett mönstrat papper, klippt och klistrat, skarvat och ritat - och det passade så bra.

Har länge velat scrappa detta kort, där äldsta tösen gosar med yngsta systern... Sen ska hon (de?) posera framför kameran, och....var tog babyn vägen..??? :-D

3 kommentarer:

www.scrapmia.blogg.se sa...

Wow vad mycket fint Du scrappat...kikar in för inspiration!
Kram/Mia

Ewonne sa...

Ha, ha... vilken kul layout :o)
Det är så kul att titta in hos dig, för varje gång är det mycket nytt att se och förundras över!
Tack för att du hjälper till att heja på mig i DT-callet!!!
Kraaaaaam

maxell sa...

Ah va riktigt fräckt att skarva ihop det där lapptäcket från Elsie. Skitsnyggt. Å så härligt att scrappa ett så tokigt foto. För nog sjutton är det sånt som händer... lite nu och då. :)