fredag 11 juli 2008

Mmmm...choklad...

Äntligen har jag haft lite tid att scrappa - och lite inspiration!!! Det lossnade tack vare utmaningen Maxell firar sin bloggs ettårsdag med...
Det är första gången på länge jag fick en idé - även om slutresultatet, som oftast, inte blev som jag först tänkt.
Hoppas det nu håller i sig ett tag....

Inspirationsbilden var ju döskallechoklad, och som den chocoholic jag är nappade jag direkt...:-) Min last just nu är Marabous daimchoklad - intas med fördel tillsammans med hett kaffe *dräggel*, men även min scraplast - öljetter - dök oplanerat upp på LOsen.
Fotot??? Ja, visst ser jag pjoskig ut!!??? Det är en beskuren bild från yngsta dotterns dop (har knappt foton på mig själv, får ta de som finns), jag håller väl på och pussa å dussa för att få en något trött Kajsa att "hang in there". Och svengelskan....ja, den följer som synes med till titeln på alstret...

4 kommentarer:

maxell sa...

Men vilken härligt busig sida. Inspirationen från bilden är klockren. Färgkombinationen gör mig glad. Temat med. Å lekfullheten, dvs fristilandet, finns verkligen där. Detaljer och allt (inkl chokladen) - MUMS!

Tackar för att du antog min utmaning å skapade loss. Å härligt att läsa att du känner att de lossnat. Jag hoppas att det håller i sig för det är verkligen underbart det du skapade här.

Lilo sa...

Ha ha ha... jätterolig sida! =) Och gott! Och jag som var och storhandlade idag och lät bli att köpa choklad. Nu ångrar jag mig. =(
Får väl försöka låtsas att jag är glad över frukten jag köpte.

Henrietta sa...

Vilken läcker LO!! Det finns mycket glädje i den!
Kram

Ulrica... sa...

Du fick verkligen till den superhäftig! Skulle ha hängt på den utmaningen jag oxå om jag bara fått tiden att räcka till! =)

Ha det bäst, kram!