måndag 14 juli 2008

kajsa

Ett bidrag till en utmaning Sannasmamma har, i forumet på AOS. Den går ut på att man ska använda sig av både punchinella och bubbelplast på en LO/ett kort. Hur kul som helst! Valde att göra min allra första helt svart/vita LO (...eller inte...titeln blev ju i färg).



Känns som om man inte scrappar nåt, men jag har ju faktiskt en bunt LOsar som jag inte kan visa än, så det är ju inte det att jag inte försöker pyssla....bara det att bloggen inte alltid uppdateras i samma takt.

6 kommentarer:

Ewonne sa...

Din layout är riktigt vacker ♥♥♥

Idag postade jag din vinst! Dock efter tömning, men förhoppningsvis kommer den på onsdag och jag hoppas att du får någon användning av innehållet!

Kram Ewonne

Sofias blogg sa...

oj så fin... gillar den super mycket!!

Pyssellina sa...

Jättefint LO. Härligt med bara svart och vitt.

Mette sa...

Men oj vilken fin layout!
Gillar den massor.

Tack för dina supergulliga ord inne hos mig.

Kram
Mette

Henrietta sa...

Underbar LO!!

Biljetterna är Tim Holtz och jag har köpt dom på Jommas, riktigt roliga!
Tack för fin kommentar
Kram Henrietta

Sannasmamma sa...

Åhh.. Vilken underbar!!
=)