söndag 6 juli 2008

Ända sedan du var baby.... Lilos utmaning

Jaha...ett bidrag till bloggpartyt har jag iaf knåpat ihop. Lilo har en jätterolig utmaning



Jag har inte använt akrylfärg, inte broderat eller sytt på maskin (har försökt, bla skulle jag göra det på bidraget till Lilos juniutmaning "Måttligt road", men min symaskin bara jävlas :-( ). I övrigt har jag nog fått med allt...öh...den blå blixtlåskrokodilen får väl räknas som...öh...rolig (?) dekoration... :-/
EDIT: Det syns inte så bra, men det är en liten flodhästknapp på ryggen till krokodilen. En likadan knapp, med omvända färger, sitter på det högra kortet.

3 kommentarer:

Lilo sa...

Åh! Jag älskar din krokodil! Vad fiffigt att komma på en sådan! Layouten är jättefin! Kul att du är med på min utmaning!

CillaT sa...

Härlig! Och krokodilen är underbar!

maxell sa...

Snygga färger och vilken svinläcker krokodil. Tokrolig ju!