tisdag 1 juli 2008

Jippi - det är skoj att vinna!!!! :-D

...det är det, faktiskt....
Hoppar ju på utmaningar för att utmana mig själv, och vet ju att chansen att vinna bland alla dessa fantastiska scrappare inte är så stor (speciellt eftersom jag oxå brukar ha otur i lottdragningar...) , men visst är det kul om man vinner nån gång...
....och det har jag gjort! - Yey!!!

Idag vann jag ett utlottningspris i Ewonnes/Ewoeks liftutmaning där jag deltog med Bekännelser - och där Hedda vann med en sån himla läcker LO! - och så vann jag Karins/Essmos skisstävling!!! med Telefontid :-D :-D
Och framförallt är det så himla roligt med alla positiva ord om mina LOsar...

Här passar jag också på att tacka er som lämnar så fina kommentarer! Jag har svårt att ta till mig dem helt, utan att bli generad, men det betyder så oerhört mycket. Och jag jobbar på det där med att bli generad!!!!

Inga kommentarer: