fredag 4 juli 2008

Grenar på familjens träd

Tolkning av en skiss hos Scrapperiet.... Det första jag såg var trädet, och då visste jag vilket foto jag ville scrappa...så det blev kvar i min tolkning. Det är en bild av min mamma och mina tre flickor, då yngsta tösen bara var 7 dgr gammal.
Ville prova göra nåt nytt, men trots det, så nog 17 blev det ändå några öljetter på LOn. Jag tror jag har utvecklat ett beroende ;-)

Edit: Vill ju tillägga att jag använt lite, lite av min scrapvinst från Karin/Essmo på LOn. Ugglan och några knappar.
Fick min vinst igår och det var massor av roligt scrapgodis!! Papper, blommor, knappar, kllistermärken, journalingblad, punchinella (som jag ju älskar!), magic mesh (Perfekt!!! En av alla saker jag ännu inte provat :-)...), pigment brush pad...och jag har glömt nåt nu, för det var så mycket smått och gott :-) Tack, Karin!



Den fina skissen såg ut så här:

2 kommentarer:

Bambee sa...

Hi,there!
It's first time to visit your blog.
I am from Japan.
Catch you later.

Ulle sa...

Vilket coolt träd, är verkligen imponerad ...