tisdag 15 juli 2008

Sch!

...ja, hur ofta säger man inte det???? Och hur ofta önskar man inte att det skulle funka...men det gör det ju aldrig... Ibland är det faktiskt lite skönt att gå till jobbet (missförstå mig rätt..) för det är en hiskelig ljudnivå här hemma, vissa dagar. Visserligen har jag ett psykiskt uttröttande arbete, men det är iaf tystare. Jag måste beundra er som jobbar på dagis!!! Jag tror inte jag skulle orka med ljudnivån...och kanske är det samma i skolorna??

Nåväl, här kommer en LO till Ewonnes/Ewoeks utmaning, en bildinspiration, i Bloggpartyt. Har inspirerats av färgerna på fotot...det blå, gula, orangea och röda... Fotot och rubriken på LOn valde jag med tanke på högtalarna...och så är det något som vi säger typ tusen gånger om dan - speciellt då lillan ska sova och de stora rasar på....

Jag är inte riktigt nöjd med LOn, men jag orkar inte tänka mer (se ovan...). Sen stannade jag uppe alldeles för länge igår... Hoppas sambon kommer hem snart...

2 kommentarer:

Ewonne sa...

Hi, hi.. Du glömde lämna länken i din kommentar på min blogg, men det gör inget för jag hittade hit iaf *ler*
Layouten är suuuuperfin!! Tack för att du hoppade på min utmaning :o)
kram

maxell sa...

Aaah va snyggt! Jättesnyggt. Å en bra tolkning av bilden i fråga.

Jag såg i Henriettas blogg att du undrade om biljetterna. De ingick i WDY-kitet för juli månad. Tim Holtz är mannen bakom dem, dvs märket på dem. Hoppas det hjälper dig att hitta dem. Du kan ju testa att höra med Bodil (Jomma) om hon har några över. :)