söndag 6 juli 2008

Gamla LOsar

Hm...får inte mycket scrappat :-( Ledig hela fyra dagar och trodde det skulle bli nåt, men det går trögt. Det extremt kalla vädret (inte brukar vi behöva vantar (!) i juli) gör att kidsen inte är ute längre stunder...de springer ut och in och är uttråkade och rastlösa. Hm...så fort de vant sig att vara ute hela dagar, de kan nästan inte sysselsätta sig inomhus nu :-/ De har varken ro att baka, rita eller lägga pussel.
Roar mig med att lägga upp några gamla LOsar, de allra första jag gjorde i april *fniss*


Tror det här är den andra LOn jag gjort. Min första LO var ju ett bidrag till vårens kittävling hos Stelles.se, och jag gjorde denna med papper från samma kit.


Ja jösses, här trodde jag man måste använda upp typ heeeela pappret, göra tags och rubbet.... Nå, man måste ju prova sig fram ;-)






Hmm...pappret och "Pirate Princess" passade så bra till Frida, som poserar i sina julklappar (observera piratmockasinerna). Titeln är ju urklippt från pappret och lagt snett för att täcka en stor ljuspunkt bakom Frida (är ju ingen fena på PS, så jag lyckades inte redigera bort den snyggt och smidigt)

1 kommentar:

to share sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.