söndag 27 januari 2013

Hej

Ja, jag fortsätter slänga upp bidrag jag gjort till diverse utmaningar, men det här är nog den sista jag har kvar. Och ska det göras fler inlägg så måste jag skapa, och idag gick det inte alls som jag tänkt mig med det, eftersom här är ytterligare något sjukt barn och en döööödssjuk sambo. Ja, om man själv kunde känna efter lika mycket, då skulle det nog blivit varken hackat eller malet här hemma, i veckan :/ Och nej, jag ids inte ens försöka låta optimistiskt, för det här är inte Facebook, och livet levs inte alltid genom en rosafärgad, fettad lins...inte mitt i alla fall. Och jag skäms inte för att säga det ;)

Dagens LO, som jag nu upptäcker är väldigt lik den här i upplägg (helt oplanerat) är gjord till månadens utmaning inne hos Scrapidoo. Man skulle använda minst fem olika färger på sitt alster, och det är ju inga problem ;)


Nej, nu har jag väl stulit den tid jag kan för den här gången, hoppas återkomma med ett alster om inte alltför många dagar...

På återseende o tack för titten!
Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Otroligt läcker med alla fina färger!! :)

Kram