tisdag 1 januari 2013

Gossen

Andra halvan av 2012 blev en väldigt materialistisk period. När jag fyllde år önskade mig en ny symaskin,  fick pengar till det och en ny Husqvarna inhandlades mycket snabbt. Jag fick också ett nytt kameraobjektiv (ja, jag fyllde jämnt), och så skaffade vi till slut en ny skrivare, vilket betyder att jag nu äntligen kan skriva ut nyare foton och då även scrappa bilder på vår lille son. Till färgutmaningen i CCn hos Mollys har jag gjort precis det :)

Följande färger ska vara framträdande i alstret:



...och så här blev min tolkning:




Hoppas det nya året startat bra, jag hoppas ni alla får en fantastisk fortsättning på det :)

Kram

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Vad härligt att få vara lite materialistisk ;). Jag är nog mest glad åt din skrivare så jag får se som här härliga skapade alster från dig =)