tisdag 15 januari 2013

Smällde inte högt

Hm...igår stal jag mig tid till att surfa runt en del, och jisses så jag fick rensa i mina bokmärken. Det verkar som om fler än jag har tagit paus... En del bloggar hade flyttat, men flera hittade jag inte alls. Likadant med webshops (nej, jag tänkte inte bryta köpstoppet, bara titta runt och dregla). Vad menar folk med att hålla på sådär när jag har paus, kan de inte låta allting vara som det alltid har varit? Typ ;)

Ja, allting förändras och jag kommer alldeles säkert att hitta nya favoriter (tur att många av er finns kvar iaf!!!)

Dagens layout är ett av de få bidrag jag hann få ihop till Nyårscroppen hos Svensk Scrapbooking, och den är gjord efter en skiss.




Som vanligt är det ett uselt foto, men det får duga. På fotona, tagna sommaren 2011, har lilltösen pistolen hon köpte då vi besökte Western Farm utanför Boden, samma sommar. Alla tre skulle köpa varsin pistol, men ingen har lekt särskilt mycket med sin, nästan ingenting alls. Så...den leksaken "smällde inte högt".

Sambon jobbar kväll/natt även denna vecka (men det är bättre än veckorna man blir väckt mitt i natten när hans alarm dånar igång) så det börjar vara dags att påbörja kvällsrutinerna för alla barn. Ännu ett varv läsläxa för de två äldsta, bad och gröt för den minsta och allmän assistans till alla fyra.

På återseende!
Kram!

Inga kommentarer: