onsdag 9 januari 2013

Tändsticksask

Slänger minsann upp två inlägg idag, och det här är definitivt ett av det mer ovanliga slaget: jag har altrat en tändsticksask! Naturligtvis är den också till en utmaning i cc:n hos Mollys, och med den har jag deltagit i alla sju utmaningar, så jag får vara nöjd med det. Jag är ju inte mycket för att altra saker, även om jag tycker det är roligt när jag väl gör det.

Asken är väldigt enkel, jag gjorde den i samma stil som kortet till kortutmaningen, eftersom jag tänkte ge bort det till samma person, bara komplettera med några fina ljus och kanske lite choklad.


Nej, nu ska jag försöka få någonting s.k."vettigt" (läs: hushållsbestyr) gjort. Eller kanske struntar jag i allt och försöker vila en stund medan gossen sover och de andra är på dagis o skola första dagen efter jullovet. Det har blivit ett par mer eller mindre helt sömnlösa nätter, eftersom en liten man börjat krångla  så förskräckligt...

På återseende!
Kram


4 kommentarer:

Ulrika sa...

Jättefin! Sött med blommorna och blinget! Perfekt present.

Maja Stokk / eyovine sa...

Sött i härlig färg =)

Jonna sa...

Sååå söt! Gillar mycket!

Pysselfröken sa...

Supersöt ask! Tack för att du tävlar med Mollys!