söndag 13 januari 2013

Little Star

Ja, jag har ju varit borta från scrap- och bloggvärlden ett bra tag och har ju inte hunnit titta in hos alla gamla - och nya - favoriter än. Jag har heller inte hållit mig uppdaterad då det gäller cybercrops och sådant, men idag råkade jag se att det pågår en sådan hos Svensk scrapbooking. Den slutar just idag, och vad hinner man pyssla då, med allt annat som behövde göras på hemmafronten? Ja, inte mycket... Nu behöver man ju inte delta i tävlingar och utmaningar för att scrappa, men det var så jag började och det är fortfarande det som får igång mig allra bäst. Jag vinner sällan, men det gör ingenting, det är ändå inte det som är poängen :)
Nåväl...tre snabba bidrag fick jag ihop, och det kan ju faktiskt vara en utmaning i sig - att scrappa snabbt. Idag lägger jag upp bidraget som skulle inspireras av följande bild:


Och så här blev min tolkning:


Som ni ser en ganska naken Lo för att vara jag. Eller...?

Hoppas ni alla har haft en bra helg och är laddade för en ny arbetsvecka. Själv har vi mest tagit det lugnt, städat undan julen och plockat på här hemma. Från att ha varit -20 igår var det sköna -8 idag, så det och ljuset gör att hoppet om våren lever :)

Tack för titten!! På återseende
Kram

Inga kommentarer: