fredag 25 januari 2013

Julglädje

Ja, dagens layout är skapade efter en skiss hos Creative Scrappers. Nu börjar jag ha deltagit i mer än nog med utmaningar, jag känner mig ganska mätt. Men det har varit bra som kickstart för att komma in i scrappandet igen, och lite extra har det ju blivit i och med CC:n hos Mollys och Nyårsscrappen hos Svensk Scrapbooking (även om jag inte hann med just nåt till den) , det är ju inte sådant som kommer varje månad :)

Nå, nog om detta, här är LOn:







Nu ska det snart slappas till "På spåret", och sedan blir det nog en tidig kväll. Då sambon jobbat kväll/natt senaste veckorna, och därför sovit i princip fram till dess han ska iväg vid lunchtid, så känns det som att man varit ensam med barnen vääääldigt länge. Dessutom råkade jag ut för mellantösens förkylning, så jag har gått lite på halvfart de senaste dagarna. Men jag har iaf lyckats få gossen att sluta amma = frihet!! Han har okynnes-snuttat om nätterna, men nu ger jag honom vatten och det har funkat bra. Slutade också med kvällsamningen i måndags (han äter ändå gröt) så nu kan jag ta en värktablett utan dåligt samvete, och kanske även lite Rinexin mot bihålehelvetet :)

Ska se om jag hinner scrappa lite (utanför utmaningar), senare i helgen. Men med städning, konstant sova-över-kompis för ena tösen och en bunt kalas att få iväg diverse kids till så rinner nog helgen iväg väldigt fort.

På återseende o tack för titten!
Kram



Inga kommentarer: