söndag 29 juni 2008

TJOHOOO.....

....jag vann första pris i en av Midsommarcropens utmaningar!!!!

Är jag lycklig, eller är jag lycklig??!!?!! Kommer jag att ligga vaken inatt, eller kommer jag inte att kunna sova...???? VA!?!?!?
JIPPIEEE!!!

Oh, jag är så glad! Och priset går inte heller av för hackor....har det stora månadspaketet från Jommas Lilla Krypin att se fram emot :-)

Nu ska jag fläska på och citera det Jeja skrev i inlägget i forumet på Svensk Scrapbooking:

"Nu har vi efter mycket vånda lyckats enas om vinnarna i utmaningen att inspireras av Visa i midsommartid.
På första plats ett bidrag som vi tycker har fångat stämningen i visan på ett förträffligt sätt, speciellt den virvlande dansen. Dessutom är det förbaskat snyggt gjort! Vinnare av ett stort månadspaket från Jommas lilla krypin är EMSER med sin fantastiskt välkomponerade layout med ett riktigt häftigt foto.---"

(Ja, okej....hm..."Emser"...jag vet. Det var liksom panik att komma på ett användarnamn då jag skulle ladda upp mitt första bidrag till en månadsutmaning hos Svensk Scrapbooking.... "ScräpEmma" är kanske inte så mycket bättre, men lite mer genomtänkt... öh...)

Jag har ju gillat det fotot, även om det varit "misslyckat", och det var så kul att få en chans att scrappa det.

Repris:

Inga kommentarer: