lördag 21 juni 2008

Lilla Sol...

Naturligtvis ljög jag!!! Eller...det gjorde jag ju egentligen inte, jag var fast övertygad om att här, här blir det inte mer scrappat denna sommar.
Jaha...idag har jag gjort 5 LOsar... Eller igår, klockan är ju efter midnatt...

"Lilla sol" är en efter en skiss hos Scraparazzi.se, de hade en utmaning på bloggen och jag fick in den sista dan.
http://dt.bloggspace.se/564467/Nu-ar-det-dags-for-Scrapparazzis-skisstavling/
Hade ju, som bekant, ingen som helst inspiration, men då jag vaknade på morgonen så hade jag en idé.

Det finns dold journaling på en tag bakom fotot, fästad i en av tyllbanden. Den är medvetet VÄLDIGT dold...
Bilden föreställer vår mellanflicka, svullen av sjukdom och starka mediciner. Det var en jobbig tid för hela familjen, hon var sjuk och så hade vi ett spädbarn samtidigt. Har inte scrappat mkt om detta än...
Man ser nu hur rund hon är på vissa bilder, på denna är hon långt ifrån allra värst, det var ju "normalt" då.

Det hela LOn, och rubriken säger, är att hon, vår lilla sol, ska jaga bort mörkret, det onda.



Bild på skissen:

Inga kommentarer: