söndag 22 juni 2008

Slutet på resan

Till en utmaning att göra en LO med dold journaling.
Har häftat ihop en liten bok, som är bläddringsbar, och fästat den på 3d-kuddar för att kunna ta av/sätta fast gemet utan att trasa sönder alltihop. LOn handlar om mellanflickan och hennes alltför många sjukhusvistelser...Utropstecknet, efter rubriken, är som en punkt för det hela, att det nu, när hon snart slutat helt med alla mediciner, måste vara slut på resan.
Fotot är taget idag, jag fick idén när hon gick omkring med sin ryggsäck...

1 kommentar:

MissMian sa...

Tack för kommentaren på min blogg. Gillar dina Lo's...blev lite speciellt förtjust i Yellow cab! Så snygg!!!
Du frågade om hur man ska fäste pärlflossen och det undrade jag också länge! nu när jag kan ett knap så är det inte alls svårt. Stellas har ett lim som heter tombo. Det är superkletigt och jag vet att många inte gillar det men just till att fästa pärlfloss är den oslagbar! Dra limmet som en sträng där du vill ha flossen. Gå ifrån...10 min ungefär. Sedan kan du sätta på flossen utan problem. det är så klibbigt och det fäster kanonbra.