söndag 15 juni 2008

Bara allmänt babbel...

Stön!! Känner mig helt mör efter gårdagskvällens bingo på Svensk Scrapbooking. Jag är för gammal för sådan spänning :-D
Nu siitter jag mest och stirrar, inget blir scrappat.

Imorgon börjar jag jobba igen, efter mammaledigheten. Känns bra, jag blir ju hemma igen till hösten, och med garanterat jobb under sommaren (har ingen anställning), så är det bäst passa på...
Hm...behöver jobba ihop lite cash, har ju inte lyckats spara så många föräldradagar som jag hoppats, då en dyyyyr (men helt fantastisk!!!!) hobby korsade min väg och fullkomligt överföll en helt oförberedd liten jag. Pratar vi scrapbooking, eller pratar vi scrapbooking????

Skulle oxå vilja ha en ny kamera. (Spara, spara, sluta köpa jävla choklad...)
Älskar att fota, men har aldrig haft riktigt bra kamera :-( Bortprioriterat... Och den absoluta skitkamera som vi hade när de två äldsta töserna föddes får mig att bara vilja gråta - alla deras babybilder är så fruktansvärt dåliga att jag blir deprimerad då jag försöker leta efter nåt enda litet ett, som kanske går att scrappa...trots sin pixlighet...trots sin suddighet...trots sina urflippade färger...

Bla, bla.... Om jag inte kan scrappa borde jag väl iaf försöka göra nån form av...nytta, kanske???

Inga kommentarer: