söndag 29 juni 2008

Kort

Hann med ett bidrag till, till juni månads bloggparty... En kortutmaning (!)
Nu är jag ingen fjärilsmänniska, jag kan inte detta med kort, och jag har en symaskin som bara jävlas - men skam den som ger sig!
Jag gillar speciellt det tjusiga klisterklegget kring pärlflossen *garv*

Så här löd Tettes utmaning:
"Jag utmanar dig att göra ett kort, som ska innehålla följande:
* minst 1 band
* minst 1 knapp
* minst 1 söm (för hand eller med symaskin)
* minst 1 blomma
* minst 1 fjäril
* något rött och något turkost (får finnas med på någon/några av de ovan nämnda detaljer eller vara något helt annat på kortet)
Du får göra kortet i vilket format du vill och lägga till hur mycket eller hur lite du vill på kortet utöver listan."

2 kommentarer:

Tette sa...

Jättefint kort! Vaddå inte kan det här med kort - klart du kan!
Kul att du är med på utmaningen.
Kram Tette

Essmo sa...

Vilket fint kort!
JAA! Klart du skall vara med på min SKISS-tävling! 1 juli är sista dAgen för o vara med.. kl 18:00
=)
Kram!