fredag 20 juni 2008

en sån dag...

Jaha, då ska jag uppdatera lite...mitt i natten...
Först en LO som jag gjort som bidrag till MissMians utmaning på bloggpartyt. Man skulle scrappa i färgerna rosa-orange-grönt - färger som ju är hur härliga som helst!!! Och när jag gjorde LOn hade jag jättekul...sen låg den i en vecka, i väntan på rubrik... Och när det beställda alfabetet kom, så passade det inte alls. Jag klistrade dit rubriken, i alla fall, och häftade dit lite band för att få...öh, typ balans...
Suck! Sen fotade jag hur mkt som helst, men färgerna blev bara konstiga. Och när jag till slut hade ett okej foto??? Nå, då bestämmer jag mig för att peta bort rubriken...och får börja fota tusen gånger till!!!!

Hm. Skitsur var jag. Och frustrerad. Och det är för hett och kvavt i huset för å scrappa. Jag skulle ta ett lååååångt uppehåll i scrappandet, och inte göra nåt mer varken till Bloggpartyt eller Midsommarcropen....eller nån annan tävling, för den delen.

Nå. Nöjd är jag inte, men här är den: Hrmpf!



De läckra färgerna man skulle scrappa med:

Inga kommentarer: