torsdag 5 juni 2008

Mer till Bloggpartyt...

Jaha, min andra LO till Bloggpartyt, till Ewoeks liftutmaning - och den ser likadan ut som den förra!!! Nu måste jag gömma punchinellan och vända blicken från mina Basic Greypapper. Det var väl självaste...



Har nog samma problem som jag tror jag läste att MissMian har; jag fastnar inte på bild (visserligen för att det oftast är jag som fotar...) Har ibland tänkt att om nåt skulle hända mig, kommer barnen inte att ha en susning om hur jag såg ut...och det känns ju mindre kul... Nåväl, hur jobbigt det än var fick jag be sambon fota mig, och så var det med det. Sen lekte jag, som synes, lite i PhotoShop.
Ja, detta med scrapping är onekligen terapi, på mer än ett sätt - kanske man blir av med gamla nojjor på köpet!!?!?!

Ewoeks kanonläckra LO:

1 kommentar:

Ewonne sa...

Den var riktigt läcker!!! Gillar hur du använt punchinellan!!!
Tack för att du antog min utmaning ♥

Kram Ewonne