måndag 23 juni 2008

Baskern....aaaaarggghhh!!!

Strax efter 22.30 igår fick jag ju en idé till Midsommarcropen - med deadline 23.59... Tur att jag börjar jobba först 16 idag, jag kunde inte låta bli att testa...
Utmaningen gick ut på att använda minst 5 band eller garn i sin LO/sitt kort.
Scrappat Frida som provar min basker - en skotskrutig (älskar det mönstret!!!) historia, köpt i Edinburgh våren -92, och använd varje vår/höst/vinter sedan dess. Jag bara älskar denna basker!!!
Försökte bygga upp ett tartanmönster med band...och då tog tejpen slut...och mina gluedots...och gluelines...hjälp!!! Snabbammade lilltösen, och började sen kladda med klister. Tyvärr syns det...:-( Och LOn i övrigt blev joxig, plottrig och ett allmänt hastverk.
Ska dock göra om den bättre, senare. Gillade idén, men fick tyvärr inte till utförandet pga deadline. Att jag inte kom på det lite tidigare!!!!

1 kommentar:

Ulrica... sa...

Har kikat runt lite hos dig, snygga LO:s du har gjort, superduktigt!

Ha en bra kväll, kram