lördag 16 oktober 2010

Vill du....

Det pågår en cybercrop hos sveriges bästa kitclub, Mollys scrapbooking, och naturligtvis har jag hängt på :) Det är nästan fem månader sedan jag fick ihop min senaste layout, men jag började prenumerera på Mollys kit när de kom igång, och vad kan inspirera mer???

Det är ett år sedan Lilo, som startat Mollys, gifte sig och eftersom bröllopsresan gick till Paris, så är det lite av temat för cybercropen. Lite mailande mellan mig och Lilo , gav henne också den briljanta (?) idén om ett frieri.... ;)




LOn är fotad innan sambon kryssat i sitt svar....


Till denna cybercrop har Lilo satt ihop ett tävlingskit, men man kan vara med i de flesta tävlingar även utan detta, så varför inte hoppa på?!?!?!?

2 kommentarer:

Lilo sa...

Åh! Nu dör jag nästan av spänning! Var är han? Sambon? Har han svarat? När ska han svara? Jag är så pirrigt nervös så jag inte kan sitta still nu... Spännande!!! Får vi veta hur det går sedan?? Ho ho, sambon!!! Svara på Emmas frieri nu!!!

Carola sa...

Åh vad fräsigt. Love it!!!
Hoppas karln din kryssar i JA nu :D.