lördag 30 oktober 2010

Söt - en tidig lördagsmorgon


Jösses, nu ger jag mig till och med på att blogga innan jag åker till jobbet. Att jag fått denna faktiskt rent idiotiska idé hänger väl ihop med att jag knappt sovit nåt, och det var inte lönt att fortsätta försöka... Har lite diverse mysko krämpor och åkommor som begränsar mitt liv just nu, men jag hoppas och tror att det löser sig så småningom :)

Nåväl, morgonens bidrag till Scrapfebern hos Magdas är en bildinspiration. Den vackra bilden kommer från Annika, och ser ut så här.



Jag fastnade för de härliga färgerna och kanske också för det här med att sätta någonting vackert i ett kärl ;) Som jag också skrev inne på Magdas Forum, så är min plasthink inte alls så vacker som kannan på bilden, men jag har faktiskt betydligt finare innehåll :)




Detaljbild på rosor



Lite crackle accent



Detaljbild på kvist/blomma, klippt ur ett mönstrat papper


Nej, nu har klockan hunnit bli 06.15, så det är dags att posta inlägget och fixa det sista innan det är dax att åka till jobbet. Vi har en kall morgon, det är -7,1 grader....brr.....

Återkommer senare, tack för titten!!

Kram!!

Inga kommentarer: