söndag 17 oktober 2010

Första LOn på länge

Jag gjorde ju faktiskt en layout någon dag innan helgens Parisweekend hos Mollys, den första på nästan ett halvår.




Men materialet kommer ändå från två olika kit hos Mollys...:)

Usch, vi borde åka till Luleå för att köpa en ny kyl, men jag har varken lust eller ork. Det är underkylt regn, jag är äntligen ledig (men det var väl det som är poängen, eftersom vi nästan aldrig är lediga samtidigt, så vi kan åka...) och jag borde ta det lugnt (doktorns rekommendationer....). Blä. Jag tror jag måste ta mig en kaffe till.

3 kommentarer:

Maja/eyovine sa...

Halloj vännen =) Vad roligt att se skapade alster från dig igen!! Super läckra som alltid. Gillar speciellt frieri LO:en *pekar neråt*.
Vad killar kan vara tråkiga... tänkte på din mans svar.
Ja hua ja vad jobbig period som börjar nu, med mörker och halka. Har väntat på underkylt regn i flera dagar. Men peppar peppar så har vi sluppit det än! Hoppas allt är väl med dig och familjen.

Kramiz Maja

MissMian sa...

Så härligt att se att det händer lite i bloggen. Du har gjort så många snygga LOs nu till Mollys parisfirande!

Lilo sa...

Superfin denna med!!