fredag 29 oktober 2010

Scrapfeber!!! Jävlas inte med mig...


Jajamensan, Magdas har smittat mig med scrapfeber även denna höst, och det är jag så glad för :)...för ja, jag har scrappat - igen!! Jag har bara inte haft tid att blogga mina alster förrän nu.
Du kan förresten fortfarande hänga på, vi feberyrar fram till den 18 november, och du kan beställa ditt Scrapfeberpaket här.

Jag har ju inte så mycket att skriva och blogga om, men eftersom detta huvudsakligen är en scrapblogg så behövs det väl inte en massa annat, eller hur?!?!?!
Så...det är väl bara att köra igång??

Först ut blir en tolkning av Krumelurans/Katarinas läckra skiss



Äldsta tösen är redo för Halloweendisco :)




Detaljbild på rubrik




Detaljbild på en som vet när slaget är förlorat ;)


Så, det var det...nu snabbt vidare till nästa inlägg (ja, jag tycker varje alster kan få ett eget inlägg, så jag får ihop några stycken i alla fall ;) )

Tack för titten!!

Kram

Inga kommentarer: