fredag 29 oktober 2010

Tog oss med storm....

Jag fortsätter med bidragen till Scrapfebern hos Magdas. Nu har turen kommit till en teknikutmaning. Man skulle ha med följande:
* Något som är mjukt (bandet)
* Något som är färgat (wellpappbiten, stjärnan och lite allmänt kladd)
* Något som är veckat (bandet)

Min tolkning:


Under de månader filmen "Jägarna 2" spelats in här i Överkalix har vi haft ett stort, härligt filmteam, inklusive lokala medarbetare, på plats. Medan Rolf Lassgård åkte hem om helgerna, stannade Peter Stormare, som hade sin familj här, och gjorde sådant som att lira rock med ett lokalt ungdomsband på Ungdomsgården. Därav rubriken "Tog oss med Storm". Den leker inte bara med hans namn, utan han tog oss faktiskt med storm - just genom att vara precis som vem som helst :)

Och nej, jag var inte statist i filmen. Jag är en av de få överkalixbor som inte är med :)


Detaljbild




Färgstänk...


Pust!! Det är nästan jobbigt att blogga så här många inlägg på en gång ;) Jag är ju inte så van, har ju liksom kommit av mig.

Kram!

Inga kommentarer: